Dystert i solen

Det är lördag, solen lyser, allt borde vara så bra så bra...men inom mig finns det en känsla att allt är oppåt skogen. Gjorde nåt igår som inte var så bra, antar jag, nu har har illa att vara därför. Vet inte hur jag ska kunna gå vidare med dethär. Bjorde njuta av att solen lyser, våren är här...men mitt känsloliv är så i uppror att jag inte kan njuta eller överhuvudtaget göra nåt fiffigt denna lediga lördag! Nästa vecka firar vi redan Valborg, då om inte före borde jag vara JÄTTEGLAD för det brukar vara min bästa helg på hela året! Just för det att då har man hela sommaren ännu framför sig, att allt det underbara ligger framför!!!!! Har inga planer för Valborg, fastän jaa, en god vän nog redan frågade om vi sku då vara tillsammans. Men vädret de ha utlovats verkar inte så toppen precis, så ute kan man väl inte vara då, iallafall! Så vi borde glädjas av solen då den lyser på våra vinterkalla kroppar och själar...som så småningom börjas värmas, tinas upp.. Och livet leker igen, när tårna får vara fria och bara i sandaler...!!!! HÄRLIGT!!!