Fest

Äntligen var den väntade lördagen här, det blev sent före vi kom iväg till födelsedagen men bättre sent än aldrig, där skålade vi med Fresitan jag hade med, och så åt vi kakor och drack kaffe. Sen kom min en släkting dit och vi åkte med honom 9-tiden till Dansholmen. Det var bra musik ikväll, även, Forn Eldarnas Natt firades och det var en massa mänskor i rörelse, även bekanta, men lärde mig även att känna nya mänskor denna kväll. Dansade även, det var som vanligt super roligt att dansa. Efter dansens slut for vi ännu till stan till Barracuda för att fortsätta kvällen, där var inte så värst roligt, men vi var där tills de sade vi måste gå för de skulle stänga. Vi gick ännu till HesBurger, jag tog en kaffe bara, sen kom min väns man och de förde hem mig. Dök i säng, klockan var säkert något 4.... Var en händelserik kväll måste jag säga!!!