Underbar onsdag

Dagen började med att min bästa vän frågade om vi skall åka till nån strand igen, jag tyckte det var en bra ide´ för hade inte andra planer heller på dagen. Vi åkte till Hasselholmen, där var proppfullt med bilar, och gräsmattan var full med mänskor i olika åldrar! Men vi hittade nog en tom plats åt oss. Genast började vi dricka kaffe och äta smörgåsar som min väninna tagit med åt oss, gott är det alltid att picknicka ute. Sen blev det ett dopp, för vi var så svettiga vid det laget redan. Sköönt!!!!! Efter några simturer hittade vi på att fara nånstans på öl och en bit mat, det blev nere vid en restaurangbåt nere vid Borgå å, vi tog sallad med rökt lax och en öl, super smaskens!!! Toppen dag...
Den bara fortsatte för på kvällen skulle jag åka med en annan vän på sommarteater till Pernå. I pjäsen deltar min bästa vän så det var jätte roligt att se på henne där, pjäsen var bra med mycket sång! Gillade skarpt! Sen var klockan något över 22 på kvällen när jag kom hem redan, varit en underbar, händelserik dag! Är så tacksam för allt jag får uppleva med mina fina vänner!!!!
 
 
Hasselholmen
 
 
Sallad och öl vid ån