Sista dagarna i maj börjar

Måndag igen, känns på nåt sätt motsträvigt... när vardagen kommer igen efter ett helt annorlunda veckoslut. Denna vecka ser ändå helt annorlunda ut, jobbdagar är det bara 3st, när en dag har vi vårfest med Samaria och torsdag är helg..det känns ju som en lättnad. På lördagen får jag ÄNTLIGEN se mina kära barn, 3 veckor är en lång tid att vara utan att se sina älskade barn!! Men efter deras avslutning skall de komma hit!! Det blir bara en natt för dem att vara här, men det är ju bättre än ingenting såklart. Få se vad jag får gör på jobbet idag, på fredag var det bättre när jag fick sitta med de andra och packa make-up i påsar, enformigt, jo, men även enkelt, tiden gick ändå ganska så snabbt. Idag kan där vara helt andra mänskor på jobb, så jag vet inte om jag kan packa idag, men hellre det än att stryka...!! Men ser nog på tillförsikt på denna nya vecka, snart är maj månad slut, och sommarmånaden börjar, HÄRLIGT!!!!