Trött men lycklig

Idag torsdag 22.5 var det min första praktikdag, det var jättevarmt redan på morgonen när jag startade till loppiset i god tid lite över 8... Var framme redan 8.40 så det gick snabbt att cykla. Där var tomt på loppiset, knappt nån på jobb, jag satte mig i kafferummet och väntade. Sedan kom en kvinna som visade vad jag skulle syssla med, sortera en massa kläder, sen ska de strykas... ääh jag som inte tycker om att stryka...men de var bara att bita ihop och göra mitt jobb. Träffade sen min gamla klasskompis från yrkesskolan, trevlig överraskning! Det som gör mig så lycklig ida då? Värmen, solen, sommaren, min manliga vän...allt det i en enda blandning antar jag, säkert har andra saker också en inverkan på mitt humör. Är så glad att få vara omtyckt och till nytta för en mänska.... inte bara av en förståss, av många viktiga mänskor i mitt liv!!!
 
 
Vy från min balkong, såå vackert väder ännu på kvällen!!!