Biblioteksliv

Har fått rådet att tillbringa mycket tid på biblioteket, varför vet jag inte, men de är alltid trevligt på biblioteket. Jag har både idag och igår varit på bibban, på olika...!! Har lånat tidningar och böcker, har även böcker på kommande som inte fanns tillgängliga idag men som jag får senare. Igår fick jag mina Fit Line produkter, en dryck och en joghurt som man blandar själv med Hyla mjölk, har engång tagit av båda produkterna nu. Kanske drycken hjälpte mig att sova, sov iallafall gott inatt!!! Dessa ska hjälpa mig att må bättre både i tarm och hår, hy och naglar ska må bättre av dessa "vitaminbomber"!!! Få se... spännande att pröva nytt. Har idag även varit på Ergon, var trevligt vi gjorde en sk skattkarta, en planch med våra drömmar för framtiden. Varit en bra dag. Har mycket läsbart nu, lyssnar på bra musik och känner mig bra till sinnes!