Församlingsval

Idag har jag gjort nåt bra när jag har röstat i Församlingsvalet, har aldrig gjort det förut, så nu känns det extra bra när jag gjorde det. Eftersom min bästa vän är med som kandidat så var ju valet lätt att vem jag skulle rösta på...:)
Annars har jag bara varit hemma, denna vecka har varit en lugn vecka, har läst mycket och sett på bandade program från digiboxen. Imorgon har jag lite extra program på f.m. skall träffa en terapeut för jag skall regelbundet en tid gå i en grupp som hon ordnar, det är helt GRATIS! så toppen att jag får den chansen att vara med. Efter pratstunden med terapeuten skall jag handla maten till veckoslutet, barnen kommer, men bara 3 denna gång eftersom äldsta dottern skall delta i årets Höstdagar, är så glad för hennes skull att hon kunde vara med i år på dem! Kanske vi även firar lite min yngsta dotter som fyllde år i förra veckan...det har jag inte fått göra med henne ännu eftersom vi inte setts förrän nu!!