Sista dagarna i april

Snart har vi Maj månad här, och jag med hopp om en härlig vår och ännu härligare sommar! I går var jag på Amway - föredrag till Mäntsälä, han som var där och berättade pratade på engelska, men en kvinna översatte honom till finska, så jag hörde allt han berättade 2 gånger... Intressant var det, och han var bra på att prata. Efteråt åkte vi hem med den bil vi kommit med och sen åkte jag hem med min vän.
Idag måndag, har jag inget annat gjort än varit till butiken, kopplat ledningar fast i miit nya modem som skall imorgon sättas i bruk, sedan var jag till Hvc till tandläkaren, gjorde en aning ont när de borrade... Nästa gång skall jag först i augusti och borra andra hålet jag har.
#1 - Carita Liljendahl

Ja, tandläkarbesök är ju inte roliga, men ett måste ibland.
Visst ser vi fram emot en härlig vår och sommar.
Vi ska ses nåt tag igen. Kanske i Lovisa då jag har semester?

Svar: Klart vi ska ses igen! Gick helt bra hos tandläkarn nog...
Camilla