Överraskningar

På fredag var det tungt att städa, för hade varit sjuk på torsdag, hade jätteilla i magen, mådde illa och hade stegring. Barnen skulle komma vid 2-tiden redan så hann inte heller så mycket städa, och det gick väldigt långsamt för mig...! Men sen när de kom fick jag en massa överraskningar av dem, en hel "goodie-bag" med gåvor de köpt på kryssningen de varit på! Jag fick olika fina choklad, kex, godis och ett rödvin, wow alltså! Vilken trevlig överraskning, hade inte väntat alls att få sånt. Idag lördag har jag lagat första gången i mitt liv Karelsk Stek och smakade på vinet, tyckte det passade utmärkt att smaka nu med en god kötträtt, det var verkligen smaskens! Tack kära dotter för vinet!!! Annars har vi bara varit här inne, spelat lite spel och pratat.
#1 - Daniela

<3 Varsågod

Svar: tack tack!!!!
Camilla