Orkar inte

Ha de såhär nu längre...men VAD skall jag då göra för att få en ändring i mitt liv? Skulle jag gärna vilja veta, för mår inte så bra av dethär nu längre. Alltså vad då? kanske du undrar, ja men mitt liv som står och trampar på samma ställe hela tiden, eller så går det ett steg framåt på något plan och så 2 bakåt igen... Så känns det just nu i varje fall. Ensamheten som jag tidvis lider av så grymt, att inte ha nån att prata med, något att göra... nu är jag bara ensam här, har tittat på filmer med min favvo skådis Jason Statham idag, sen sov jag, för har läst en bok i natt. Försöker få nån att helst chatta med mig, men har inte lyckats, ingen att prata med heller har jag...! Hoppas VERKLIGEN jag får skjuss med nån den 31 januari när jag är bjuden på 40-års fest i Liljendal, vågar inte glädja mig för mycket av det ifall jag inte får skjuss dit sen heller... Men det skulle vara en LJUSPUNKT i mitt mörka, enformiga, trista liv som det ser ut nu...! Tack för att du orkade läsa så långt på mina klagomål.