Kallt kallt

Var det denna torsdag i juni hela tiden, började med jobbet som var vid åstranden på sommarverkstaden, det var kall blåst och ingen sol på hela dagen, var sen en timme på lunch på mitt favorit lunchställe i Gamla Stan; Hanna Maria, fick läcker mat i magen och kändes lite varmare en stund, men resten av dagen frös jag bara, var iskall. Sen lite före 3 fick jag säga adjö och tack för tiden på verkstaden med dem, det var ju min sista dag där. Handlade sedan veckoslutsmaten för får 2 barn till mig idag, de större skall åka till Esbo för att imorgon åka och se på ett band som spelar i Helsingfors. Så det blir ett lite annorlunda barnveckoslut denna gång. Igår efter jobbet gick jag sen igen på min halv timmes promenad, försöker gå hurtigt så jag också blir andfådd, kände verkligen av i benen och fötterna att jag nu gick andra gången denna vecka. Sen blev det en snabb dusch före vi åkte med vännen till Lurens och se på Generalrepetition av Anne mästerskytten, helt trevlig kväll blev det, om jag inte skulle fortsatt frysa hela kvällen, även när jag kom hem och gick under täcket var jag iskall. Önskar verkligen jag inte blir sjuk nu. Skall nu äta frukost före jag tar en sväng till butiken före städningen och sen skall de grattas min kära mamma som fyller 70 år på söndag!