Nytt i livet

Dagen på skären var underbar, var så fint väder igår, njöt av lugnet och solen värmde så skönt. Vi åt sen god sommarmat; nypotatis, sill, sallad och grillkorv bl a. Smakade urgott där på deras fina terrass med sjöutsikt! Njöt 100% av tiden jag fick vara där. På kvällen före hade vi badat och pratat en massa, det blev jättesent förrän vi var i säng den dagen. Igår efter att jag kommit hem tog jag mig i kragen och gick på en ganska rask halv timmes promenad, skall verkligen nu försöka tänka på att få bättre kondition och kanske även få vikten lite ner.. Skulle göra verkligen gott på många sätt åt mig. Idag var jag då näst sista dagen på jobbet, var lite extra eftersom de andra gick ner till sommarverkstaden men jag ville vara kvar där inne, eftersom det inte var idag direkt nåt toppen sommarväder.