Överraskningen för idag

Blev en terassrunda med min kära syster, TOPPEN! bättre väder kunde vi inte önska oss, hennes son förde oss ner till Bistro Sinne där vi började vår runda med det dyraste stopet jag nånsin säkert druckit... men visst första smakar ju alltid SUPER GOTT!! Sen lämnade vi Sinne för att gå till Gamla Stan till en terass riktigt bredvid ån, som heter Fryysarinranta, toppen ställe! Där blev vi vrål hungriga när de andra där åt mat...så efter en öl där gick vi till Gluckauf och åt där lite franskisar och jag tog till en omväxling en torr cider, nam!! Sen började solen försvinna och det började kännas svalt, så vi gick till Rafaels bar vid torget och satte inne, där tog vi en härlig IRISH COFFEE, underbart gott, länge sedan jag druckit en sådan. Sen kom pojkarna dit som skulle före mig hem så vi for tidigt hem sen. Tacksam för denna fina kväll med min kära syster, som jag annars får träffa så sällan!!!