Mitt liv

Har många funderingar idag, på mitt liv, hur allt igen kunnat gå så fel? Varför skall jag jämt göra så fel val? Varför jämt slå i huvudet och känna att inget lyckas för mig? Hur skall jag hitta den väg som är min väg i mitt liv? Vad vill jag ha av mitt liv? Frågor som återkommer oftare nu när jag igen gjort F E L!!! jag vet inte vartåt de nu ska gå, vad jag skall göra härnäst...! Jag vill ju också lyckas och få vara nöjd med mitt liv, visst har sådana stunder också såklart infunnit säger i små glimtar då och då, men oftare det motsatta, känslan av att inte räcka till eller duga, bara göra fel...Försökt få svar nog men har inget blivit klok på dem jag fått av andra, det blir ändå bara fel. Måste bara tro och hoppas att min lyckans dag ännu kommer när jag får känna att livet leker och att jag är tillfreds med mig själv, att jag duger som jag är, även när jag gjort fel, för det finns ju inte felfria mänskor..! Tack för att du orkade läsa...!
#1 - Carita Liljendahl

Det är inte alls sagt att du gjort fel, eller att någon alls gjort fel. Ibland bara händer saker, så gick det i mitt liv också - det var inte mitt fel att maken hittade en annan, och inte hans eller nya kvinnans heller. Sådant bara händer. Livet tar en ny vändning, och har man förtröstan och lite tålamod (fastän det känns svårt ibland) så ordnar sig allt ändå.
Kram!

Svar: TACK FÖR DITT STÖD!! KRAM!
Camilla