Vilken måndag

Har haft 2 nätter och dagar ont i magen och vid högra revbenet, sovit dåligt och mått allmänt illa, så ringde till hvc på morgonen, bara telefonen skulle fungera skulle det vara bra, hörde inte vad de sade i andra änden, vilka knappar jag skulle trycka på eller något annat, men samtalet gick fram och de lovade ringa upp mig, tiden hörde jag inte heller, sablar med dessa nya "fina" telefoner... De räckte ju inte med dethär för efter en timme när de ringde upp mig, gick det inte att svara igen, ooh...dessa eländiga Touch screen telefoner....!!!!! Så där for min chans att få hjälp idag då... Jag tog sen bussen ner till stan och hade framför mig en härlig stund hos frisören, att bara få bli ompysslad och lagad fin... vilken underbar känsla, under tiden jag satt där ringde de pånytt från hvc, fick bara rådet att pröva ta mjölksyrebakterier...! Håret blev superfint, kändes hemskt att gå ut i snöovädret och förstöra håret med mössa, denna dag. Gick till Nissen där jag köpt mina glasögon, tänkte spänna dem lite för de hålls knappt på näsan mer, men ack, de skulle jag inte gjort för de söndrade skalmarna nu för ANDRA gången!!!!! Jag blev ganska så arg för inte klarar jag mig utan glasögon heller, skulle ju ta bussen till mamma efter dethär!! De lovade beställa nya skalmar eller helt nya bågar (vet ej vilket!) och så kommer det ett sms när de har kommit.. Fick då lov att försiktigt använda glasögonen, för utan kan jag inte vara, som tur har jag kvar de gamla som reserv ändå! Men vilken dag!! Dessutom har vädret varit allt annat än vårigt idag, med snö och blåst..huuj..!!!
#1 - Carita Liljendahl

Nä men vilken dag!
Nu kan det BARA bli bättre!
... och det måste ju komma lite vår, sol och värme snart igen.
KRAM!

Svar: Väntar med spänning när solen kommer både ute och i mitt liv igen.. Ha så bra! Kram!
Camilla