Julshopping

Fredagen kom, och hade lite program på fm. Skedde riktigt fina överraskande saker då. På kvällen efter bastun skulle jag åka med 2 kompisar till ett stort köpcenter på julshopping, helt skoj med lite extra program en fredag kväll. Och javisst blev det gått igen en hel massa, och i flera timmar, men jag fick en julklapp, nåt som jag alltid då och då kollat på men aldrig ändå köpt; en ny brödrost, en rosa, köpte min fina vän åt mig! Sedan var vi även på ett cafe´där blev jag även bjuden och fick ta vad jag ville ha, de var julklappen av den andra kompisen, oj vilka härliga kompisar jag har!! Sent kom vi sen hem igen, men när jag skulle sätta min nya fina brödrost på diskbordet märker jag att hela bordet är vått, kranen läckte så mycket att det nästan redan rann på golvet... Så det var mindre trevligt denna annars så fina fredag. Men nu har jag inget vatten alls i köket tills jag får det reparerat.
 
 
Fint julpyntat i köpcentret
 
 
En jätte julgran! Otroligt vacker fanns där inne!