Motgångar

Denna onsdag har det varit motgångarnas dag, började på morgonen med bussen till jobbet som inte stannade på min busshållplats jag skulle stiga av på, blev att gå sedan, kom en halv timme försent till jobbet pga denna dumma busskusk...
Men tog sen egentligen inte det så hårt, hade en diskussion med förmannen på jobbet, pratade om det som hänt sist i mitt liv, berättade även att imorgon är det min sista arbetsdag där på loppiset. Berättade även hur jag väntade på vad jag skulle få se idag; härliga hundvalpar.... Men vännen jag skulle åka dit med har inte hört av sig, på hela dagen.... Är så OTROLIGT besviken på vänner som lovar och lovar med håller tunt!!! Har väntat att hon ska höra av sig sen jag kommit hem från jobbet på dagen. Jag är så arg och lessen nu, på henne. Förstår ej varför det kan vara så svårt att skicka helst ett sms om nåt har hänt!!