Arbetsdag

Härligt att gå till bussen i detta underbara sommarväder, njuter av all grönska och fågelsången ute på morgonen. Det var en konstig arbetsdag, det bjöds på kaka av en som hade födelsedag, sedan efter morgonsamlingen började jag med 2 andra tjejer gå igenom en massa lådor med saker som mänskor hämtat till lopptorget, och det är inte något litet det. Blev väldigt svettig att att sortera lite av dessa, sedan vid halv 12 började jag vänta på att få skjuss till Illby för att få lunch, nähä, ingen skjuss, men efter halv 1 kom en paketbil som jag fick åka med i till Noark, verkligen gott med mat sen, sedan väntade jag 2 timmar förrän jag fick skjuss tillbaka till stan, så kan det gå.
#1 - Carita Liljendahl

Kul att du har ett jobb du verkar trivas med. Snart får du njuta av lite ledighet.
Ha det gott!