Mycket har hänt

Veckoslutet gick på Pellinge familjeläger, med massor med ätande, sånger och en massa småbarn, de blev lite väl stökigt tyckte jag. Men jag njöt av att få vara tillsammans med de viktigaste och käraste jag har mina gullungar!! Så lägret betydde mycket för vår familj.
Idag är det redan onsdag och jag var första dagen på lopptorget på jobb, men jag jobbade med deras broshyrer, printade, skar dem och vek dem. Sen fick jag åka till Illby Noark på lunch eftersom de glömt att hämta mat åt mig till stan. Jag åt lunch, och fick även efterrätt, kaffe och fylld kaka, inte alls illa. Sen blev jag till kl 1 igen förd till busshållplatsen, så åkte jag hem igen.
#1 - Carita Liljendahl

Så roligt att du fått jobb på loppiset - hoppas du trivs och får många nya vänner!

Svar: Tack!
Camilla