Sista veckoslutet i Augusti

Denna dag firas det på många håll, det är säsongavslutning för sommaren, det är stor festival i Borgå och annat smått och gott. Men skall inte medverka på ngt, jag får vara nöjd med att jag fått resa denna sommar och fått uppleva nåt nytt, och minnesvärt! Måste tänka att detta veckoslut är bara ett bland alla andra veckoslut. Mina andra fina upplevelser har jag ännu framför mig, mitt liv är inte slut ännu på länge.
Klart det är vemodigt att veta att vännerna är på nåt skoj medan jag sitter här ensam hemma... Men jag får inte tänka så att jag aldrig får ha nåt skoj, det stämmer ju inte.
Annars har denna vecka känts konstig när jag jobbat bara en dag, den gick dessutom snabbt, och tur för det, har varit dötrött ännu efter resan. Otroligt, att man kan bli så lätt trött nuförtiden, kanske det har med åldern att göra. Jag orkar inte lika mycket mera som i ungdomen.
 
 
Bjuder ännu på en Stockholms bild, här när vi åker med Emelie till centrum på tisdagen