Katt fnatt

Denna vecka händer det... Får igen en gång glädja mig med en ljuvlig fyrfotad vän här i mitt hem!! Har idag efter många om och men fått hem grejerna som behövs när man har katt. Gissa kan jag hålla mig i skinnet, tills jag får ha de lilla grynet i min famn..
Annat som hänt denna vecka; har börjat på nya jobbet och stormtrivs! Har fått packa, just sånt jag gillar, så dagen går som den dans... Underbart!!
 
 
Mina fina uppköp från Zooplus åt lille kissen
 
#1 - Carita Liljendahl

Jag tror jag har sagt det någon gång.
Känn tillit. Allt ordnar sig.

Svar: Det gör jag för att tro på framtiden och orka..
Camilla

#2 - Carita%20Liljendahl

Jo, det är ett bra sätt - att man lägger ifrån sig bekymren och litar på att det finns en högre makt, eller vad man nu vill kalla det, som ser när vi har det svårt och som hjälper oss <3

Svar: Ja, de är ju enda sättet för mig.
Camilla