Cykel remont

Har länge viljat få min cykel i skick, som tur öppnade jag mun och fick hjälp av 2 vänner, nu är ringarna pumparna o kättingen smörjd!! Denna vecka har jag även gått en ganska lång länk med min nya kompis, och varit på cafe´med äldsta dottern och haft mys i stan. I dag torsdag har jag ÄNTLIGEN fått håret klippt, är såå nöjd!! Nu kan semestern börja när jag är nöjd med helst EN sak!!
#1 - Carita Liljendahl

Alltså CYKELN, den är livsviktig för mig som inte har bil. Cyklar massor på sommaren, också i arbetsärenden.

Svar: Cykeln är ju nu i skick, men jag har inte ännu cyklat nåt
Camilla

#2 - Carita Liljendahl

Då får du se till att du kommer ut genom dörren och upp på cykeln och så tar du bilder till bloggen :-)
Det händer lätt att man blir hemma och häckar, men jag har märkt att varje gång jag orkar "släpa mig ut" känns allt bättre!