Överraskningar

Söndag kväll ringde överraskande en kvinna från gruppen jag börjat gå till, hon frågade om jag ville fara nånstans på kaffe, så jag for med henne o hennes man som körde bilen ner till Minigolfbanan vid ån, där njöt vi av solen och en massa Minigolfspelare med en kopp kaffe.
Sedan idag Måndag morgon ringde denna nya kompis igen och frågade om jag ville komma med på morgonlänk, vi for iväg, det blev 5km, så är jättenöjd över mig själv, att hon fick upp mig från soffan! Hoppas det blir flera länkar, det var trevligt, fastän jag var lite rädd att regnet skulle överraska oss, det har utlovats regn idag.
#1 - Carita Liljendahl

Jättebra att du har en vän som pushar dig. Guld värd!
Kanske du själv också vågar börja ta kontakt med andra, vara den som tar initiativ och ber någon ut på promenad?

Svar: Annars nog men är ju en latmask, och vet inte vem ja ska fråga...
Camilla

#2 - Carita Liljendahl

Man måste bjuda till själv, inte kan vi bara vänta att folk ska ringa upp oss och passa upp oss :-D
Kram!