Balans?

Mitt liv går i en evig berg o dal bana, från glädje, förälskelse till djupaste svartaste hål igen, varför kan de inte en längre tid hållas på den där glädje delen? Varför ska det jämt bli på samma sätt för mig? En sak, tror jag umgås med fel mänskor i mitt liv, jag förväntar mig mera av dem, och sen går allt i stöpet! Borde ALDRIG förvänta mig av andra nåt, bara lita på sig själv, de är bäst.
Men jag lever i en tid nu som jag vill se en förändring, på mig och mitt liv, som står och stampar på passa punkt i tid och otid. Behöver annat i mitt liv, inte andra mänskor, de gör mig ändå alltid besviken, förr eller senare. Bäst att själv planera sin tid, för sig själv, då slipper ingen att förstöra det man planerat. Jag ska försöka göra mitt liv så givande jag kan med de små medel jag har till förfogande. Pengar finns ej, så det jag hittar på måste vara gratis, därför besöker jag ofta biblioteket. En dag i taget, i denna ensamhet, så kommer jag i allafall en dag i taget med små steg framåt...!
 
 
På livets stig, en dag i taget....