Efter regn kommer solsken... Eller?

Efter ett härligt varmt veckoslut har vi regnet här igen. Midsommarvädret ser inte heller bra ut, det ska bli svalt och kanske även regn. Men vad rör det mig? Jag är ju ändå bara här inne inom 4 väggar i min lägenhet i stan. Har inget skoj att se framemot. Men är ju tacksam för förra veckoslutet när jag fick umgås med min syster, och njuta av sånt som jag inte annars har möjlighet till.
Imorgon onsdag är det jobbdag, men vi ska ha grillfest så tydligen ingen egentligen arbetsdag ändå, men på torsdag är det ännu jobb för mig, som normalt. Skulle väldigt gärna vilja ha nåt roligt att vänta på till inkommande helgen, men men... Såhär är det nu. Inga vänner eller nåt annat skoj heller i sikte. Men som sagt, efter regnet skall de väl igen bli solsken, eller hur?
#1 - Carita Liljendahl

Hoppas grillfesten var kul - en av många ljuspunkter att minnas och vara tacksam för kanske :-)