Lördagskvällen

Hos min fina syster dukade vi ute på deras terrass, och hon kokade nypotatis och grillade biffar på grillen. Vädret var det underbaraste som det kunde vara denna dag. Hennes pojkar åt också med oss av den läckra sommarmaten, vi drack gott Rödvin till. Efter maten blev det bastu, i riktig vedeldad bastu som jag älskar. Men tyvärr var jag väldigt trött efter maten så jag badade bara en liten stund, men vi hann ändå "förändra världen" med många diskussioner under kvällens lopp. Synd bara att tröttheten tog mig så tidigt, jag fick sova i deras sovrum på golvet på en madrass, så skönt att sova. På morgonen vaknade jag flera gånger av att det var så hett i rummet, andra gången steg jag sedan upp. Vi njöt av morgonkaffet sedan ut på deras fina terrass, för mig var allt dethär väldigt lyxigt, eftersom jag själv bara har en liten oftast het balkong att sitta ute på.
 
 
Vinet vi drack, gott som vanligt, passade ypperligt med köttet vi åt!
 
#1 - Carita Liljendahl

Låter som en härlig kväll! Och det är just sådant här man ska försöka komma ihåg då man deppar ihop, för jag deppar också ibland - men det finns mycket att vara tacksam över.
Har man tråkigt några dar, blir det kul snart igen. Sök dig ut bland andra om du kan!
Kram!

Svar: Ja, denna kväll minns jag igen flera år framåt, för så fint var det för mig!Kram!
Camilla