Sommardagar

Har vi nu fått njuta av, väntan på dessa varma dagar har varit lång, men man ju aldrig för länge på något gott, eller?
Det är lördag idag och det är idag jag äntligen får spendera tid med min kära syster. Har längtat efter denna dag, länge sen vi gjort nåt tillsammans på sommaren. Desto viktigare för mig är därför denna dag. Kändes skönt att vakna vid kl. 6 och veta att idag händer nåt roligt. Att inte behöva vara hela veckoslutet ensam hemma. Även igår var det en annorlunda fredag, den började med en massa tårar, men blev bättre när jag gick till en Kvinnogrupp och fick prata med andra i samma sits. Senare på kvällen blev det bastu och film, så en skön fredag.
Spännande att se hur denna efterlängtade dag urartar sig!!
 
 
Såhär vackert blommar rosen jag fick av dottern på morsdag