Vet inte

 
 
Hur jag skall förhålla mig till en viss person i mitt liv. Skall jag lita på eller ej? När beteendet varierar mycket från dag till dag, vet inte är hen fågel eller fisk. Detta gör mig väldigt deppig och orolig, för som det jag skrev i mitt förra inlägg, behöver jag BALANS i mitt liv, inte ett sånt velande som nu tycks pågå med denna mänska. Jag vet inte vad hen vill eller om jag kan planera nåt överhuvudtaget med personen ifråga. För jag vill inte jämt bli sviken och otrolig på mänskor som lovar tjockt och håller tunt de som de lovat.
Men idag har en viss förändring skett i mitt liv, åt det bättre hållet.
I går fick jag ett glädje budskap av min syster, som jag träffar VÄLDIGT sällan, har inte varit hos dem på 2 år åtminstone, nu ville hon vi träffas på lördag och gör nåt skoj tillsammans, det gjorde mig nöjdare än var jag tidigare igår. Men de viktigaste för mig som är på kommande är nästa veckas Midsommarhelg, blir så lessen och förtvivlad när jag misstänker starkt att jag kommer att få sitta ensam hemma, som vilket veckoslut som helst. Värre mardröm kan jag inte ens tänka mig nu, jag som ser helgerna så viktiga för mig, men de är alltid VÄRST när man är singel och ensamboende.
 
#1 - Carita Liljendahl

Försök hålla modet uppe - lev i nuet, det är bara NU som gäller. Det som har hänt det har hänt, om morgondagen vet vi inget. Njut av stunderna du får med din syster.

Svar: Tack Carita kram
Camilla