Härligt veckoslut

Ett fint veckoslut i Mars hade jag med de käraste jag har; mina barn! Så länge sen sist de varit här övernatten alla. Så de blev glädje för oss alla, vädret har varit underbart, soligt och vårigt båda dagarna. Vi hade myskväll på lördagen med Melodifestivalen och chips och limonad. Vi var även till parken och njöt av solen på lördag.
Men tyvärr blev min son sjuk på söndagen och han ville bara vila. Men det har gått bra med Hugo och barnen så är väldigt glad för det!
#1 - Carita Liljendahl

Roligt att läsa att du är glad - jag tror att våren gör att allt känns bättre för oss alla - men fortsätta jobba på alla nivåer för att du själv ska nå ett lugn och må bra.
Kram!

Svar: Synd att jag nu med skulle bli sjuk bara.. Kram
Camilla

#2 - Carita Liljendahl

Usch ja, vi har väl alla varit sjuka från och till nu - influensan tar mycket energi, jag är inte helt återställd än.
Kram1

Svar: Den tycks nog gå igenom alla denna influensa...
Camilla