Barnveckoslut

Hade jag förra veckoslutet, nu är det igen måndag, vädret är mörkt och väldigt grått. Typiskt höstväder. Gör ingen precis glad. Men det var som vanligt härligt med lite liv här när 3 av barnen kom på fredagen, de kom för sent så de hann inte komma till bastun med mig, men vi åt sen soppan jag gjort. Det var en vanlig normal fredag, På lördag var det Allhelgona och vi sku åka till gravgården och besöka min mormors och mosters grav, men hittade den inte bland alla gravar... Så vi fick gå i regnet besvikna tilbaka till bilen, jag var så ledsen för att jag inte visste vart graven låg. Efteråt åkte vi till en hamburgerrestaurang där min pojke med sitt presentkort han fått, fick en liten hamburgermåltid med en leksak, jag bjöd åt min yngsta dotter en hamburgermåltid eftersom hon haft födelsedag i Oktober. Sedan var det bara att åka hem igen. Något annat hände inte detta veckoslut. Barnen åkte hem ganska tidigt på söndag eftermiddag, och det blev väldigt tyst i min lägenhet igen.
#1 - Lars Gustafsson

Synd att det var så gråtrist väder. Men det måste va kul med barnen kommer. Ok ha det så bra nu när tystnaden infunnit sig

Svar: Ja, jag har blivit så van med tystnaden...
Camilla