En söndag i November

Känner jag en stark tilltro för min framtid, allt ordnar sig, efter en massa bekymmer och sorg. Det har varit en fin vecka, och den avslutas idag med Gudstjänst i vår fina Domkyrka här i Borgå. Allt jag genomlidit skall få ett slut och jag skall nu börja se ljuset som visat sig, denna vecka har visat mig en massa fina saker. Är så tacksam för det jag har, allt jag gått igenom har visat mig att jag ändå är stark att gå vidare och tro på en bättre framtid. Det behöver inte vara mycket som ger en glädjen i vardagen, men de små sakerna som händer visar att allt bara inte är mörkt, alltid finns det hopp för att det kan vända, allt blir till det bättre. Ge inte upp!!
#1 - lars

Bra inlägg, ge inte upp, det blir bra.ja härligt med familjen. Ha en bra Söndag kväll

Svar: Tack så mycket!
Camilla