Extra fin torsdag

I detta höstmörker piggar alltid roliga saker upp, och den senaste tiden har jag faktiskt fått uppleva sådant. Gårdagen var speciellt full med såna, jobbdagen var tråkig, ville bara snabbt det få överstökat och gå och äta för var vrålhungrig efter jobbet, tog en hamburgare på en hamburgerrestaurang före jag gick till frisören. Fick vänta lite på min tur, men oj så frisören överraskade mig, hon ville göra en snabb färgbehandling i mitt hår helt gratis! Jag blev så glad, för jag har länge vilja ha lite färg som piggar upp i mitt hår. Resultatet syns inte så värst mycket, färgen var för ljus för mitt ändå ganska mörka hår, men håret blev jättefint ändå!
Hemma hade jag fått ett litet paket, där fanns en gratis mascara från Lumene, som jag inte ens kom ihåg att jag sänt efter, så en överraskning till!
Idag är det fredag IGEN och det är typiskt höstväder, regn och blåst. Men låter inte det påverka mig så värst, det har lovats bli uppehåll till eftermiddagen då jag skall till stan och träffa min fina dotter!