Sista söndagen i November

Och ute faller stora blöta snöflingor. Jag har visst fått nån slags sovan-sjuka, igår sov jag till halv 10 och idag till halv 12.... Väldigt skönt är det att sova. Har inget program så varför inte?
Men igår hittade jag på att åka till mamma efter att jag vaknat, var ca kl 12 där, och fick genast Lasagne, nam! Det är alltid trevligt att vara hos min mamma, hon har 2 söta djur som är glada att se mig, Schäfern Ronja och katten Trolle. Var där några timmar och tog sen bussen hem igen. Kvällen var slö, kom inget att se på teve heller, så gick tidigt i säng, men ändå kan jag sova så länge, det är konstigt.
#1 - Carita Liljendahl

Jag tror det är naturligt att vi sover mer då det är vinter och mörkt :-)

Svar: Trodde nog jag är sjuk på nåt sätt..
Camilla

#2 - Lars Gustafsson

Vad härligt att bara vara. Slöa njuta mysa Inga måsten Gud vad skönt. Livet är en passion. Eller hur?

Svar: Mer sällan är det passion i mitt liv, tyvärr.Trevlig första Advent!
Camilla