2 månader till jul

Tänkte jag lite skräck-förtjust, när det var 24:e Oktober redan. Första snön har inte ännu kommit men har utlovats t om 15cm imorgon, då fyller även min yngsta dotter år, när hon föddes för 14 år sedan var det full snöstorm när vi åkte till BB, så det minns jag bra.
Har haft 2 arbetsdagar redan denna vecka, en ännu kvar, sedan är det IGEN veckoslut, veckorna går alltså med en sådan rasande fart. Det inkommande veckoslutet har jag inget alls planerat, så som det brukar vara när det blir veckoslut, brukar vara här hemma, ensam. Jämt är det enligt mig ju veckoslut, inget jag precis längtar efter, jag trivs mera på mitt jobb, där finns nåt vettigt att göra och där finns mänskor att prata med. Här hemma är jag bara ensam och har ingen att prata med, blir väldigt trist i längden.
 
 
Höstens vackra färger i parken här i Gammelbacka
 
 
Här går jag på måndagar när jag skall till Församlingens lunch
 
#1 - lars

Vackra bilder. Usch snö har du fått det redan? Neej vad hemskt. Men det är inga myggor nu, en fördel med vintern

Svar: Snön kom och smalt nästan medsamma bort, när det blev regnväder...
Camilla

#2 - Carita Liljendahl

Japp - rasande fort går det! Läser din blogg baklänges nu, så vet ju att snön kom, och även försvann :-)
Men fina höstbilder!

Svar: Snön kom och försvann.... Detdär vanliga..Tack för komplimangen!
Camilla