Fredag igen

Otroligt men sant, en vecka har gått igen ett enda "huj", har jobbat flitigt mina jobbdagar och dagarna har gått på jobbet någorlunda snabbt. När fredag är här pustar jag igen ut, vill kunna njuta av att vara hemma, och bara vara. Denna vecka har jag köpt nya svarta jeans, de har gummiband i midjan så de är väldigt sköna på min runda mage. Hemskt när jag  gått opp en massa i vikt och mina byxor jag har blivit alla för små, men nu fick jag iallafall ett par som jag kan använda, men buntarna är ju långa, har bara vikt upp dem. Har även beställt från ett postorder företag jeans, blåa, anar att jag tagit för liten storlek, men skall hämta paketet från posten idag, så får vi se.
Känner mig annars ganska förhoppningsfull inför lördagen, vi har planerat skoj med väninnan, men det ser vi imorgon hur det blir till slut. Litar inte för mycket på att det alltid går som man planerat, det gör det sällan.
Idag är det Kvinnogruppen som jag brukar vara med i och prata med kvinnor med liknande problem, har igen 2 ggr varit borta från den. Men idag skall jag nog gå, passar bra att handla lite i Lidl medsamma, förrän jag får vänta på min bastutur sen kl. 17.
#1 - lars

Hej Camilla. ja var och en känner ju om man inte trivs med sin kroppsvikt. Jag vantrivs enormt med min stora övervikt, så äntligen efter flera års missnöje med mig, så har jag startat att attackera min vikt via kost och promenader sedan tre veckor. Det är väl bra att ha planer, nåt att se fram emot, men ibland blir det ju inte som man har förutsett
ha det så gött i helgen givetvis

Svar: Skulle göra susen med promenader, men har så ont i benen och fötterna, så går helst inte några längre sträckor.
Camilla

#2 - lars

ja det är tufft om man har ont i ben och fötter. Det viktiga är ändå ljuset, tror jag