Pizzaaa

Har länge vilja gå och äta Pizza, lade t om ut på FB att jag vill gå och ha nån med, men ingen var intresserad, så jag frågade min syster och det blev sedan så att vi for till en Restaurang på lördag kväll. Vi delade en pizza med skinka, Aura ost och ananas, som extra kryddor ville vi ha vitlök och Oregano, SLURP!!  Gott var det. När vi ätit gick vi till en Nattklubb, det var lite extra när endel ungdomar var utklädda eftersom det var Halloween. Musiken var helt bra och vi dansade även lite, det var bara lite svårt att prata där i oljudet. Men annars helt uppfriskande att gå ut och titta på folk. Vi åkte sen hem med min systers son, han hämtade oss, i regnet, det hade regnat hela dagen och hela kvällen. Skönt att få komma hem igen, konstigt nog var jag inte trött alls. Men idag söndag har jag varit desto tröttare, har bara vilat och tittat på film.
#1 - Carita Liljendahl

Nytt fräscht utseende på din blogg - fint!
Jag tror att det ibland kommer lite hastigt när man frågar sådär på FB om nån kan komma med ut och äta.
Få människor är så spontana.
Men kiva att du fick syrran med!

Svar: Jo, tack, jag får tacka Daniela som hjälpte med min blogg, hon är ju expert!Visst är de roligt att gå ut med syrran, blir bara alltför sällan.
Camilla

#2 - Lars Gustafsson

Ja snygg design. Borta bra hemma bäst