Veckoslutet som gick

Var det bästa på länge. För på fredagen kom min väninna och hämtade mig och vi åkte med hennes nya fina röda bil till henne. Därifrån for vi på en tillställning som heter Mikaels kalas, med anledning av den inkommande Mikael Agricola dagen. Där var alla utan gästerna klädda i gammaldags kläder och vi fick höra på musik som var från den tiden, sedan blev det soppa med gott bröd och härligt god äppelefterrätt. Men vi åkte sen därifrån så vi skulle ha mera tid jag och väninnan att umgås och bada bastu som var planerat för kvällen. Kvällen blev inte lång för nån av oss eftersom det var fredag och vi var väldigt trötta.
Följande dag hade jag bestämt med dottern som nyss fått körkort att vi skulle träffas och hon hämtade mig från väninnan och vi åkte till en större affär och shoppade lite tillsammans, förrän vi åkte till Borgå till mig. På programmet stod bio på kvällen. Vi skulle se Kingsman; The Golden Circle. Den var jättebra, var roligt att gå på bio efter en lång paus.
#1 - Lars Gustafsson

Tack för din kommentar på min blogg. mycket bra serie hur komlocerat får det bli för Sonjas familj? du får ha en mycket trevlig helg tillsammans med dina barn

Svar: Tack :)
Camilla