Fredag här igen

Denna vecka har varit konstig, med regn och mitt illamående.
Men idag hade jag trevligt, för fick träffa min äldsta dotter i stan, det händer inte allt för ofta. Vi var på cafe´och sen gick vi lite omkring i affärer förrän jag ville åka hem, för jag har bastu på fredagen. Då vill jag bara vara hemma och njuta av fredagen. Hoppas nästa vecka ser mer normal ut för min del. Inga sjukdomar som kråtar med mig, utan att jag går och jobba de dagar det är meningen, det ger mig ändå så mycket när jag har jobbet några dar i veckan att gå på.
Detta veckoslut har jag inga planer, jag måste gå imorgon till bibban, eftersom jag inte hann idag, har reserverat en bok igen, det har blivit en hel massa nu en tid.
#1 - lars

Hej Camilla vilka böcker tycker du bäst om?
Gör något bra av helgen, lycka till

Svar: Spännande böcker ska de vara, eller böcker med sanningsberättelser.Tack :)
Camilla

#2 - Daniela

Härligt var det i fredags <3

Svar: Ja, det är alltid härligt med dig :)
Camilla