Regn och regn

Denna tisdag regnade det en massa när jag skulle ta mig till jobbet, som om det inte skulle ha räckt med besvärligheter denna dag, men nej, efter kaffepausen på jobbet, fick jag otroliga smärtor i magen, och började må jätteilla, dessutom hörde det till nåt annat inte så trevligt med allt detta, så jag bad att få åka hem. Ut i regnet igen, jättevåt var jag sen äntligen hemma och tog en välbehövlig tupplur.
Hoppas på en bättre dag imorgon!
#1 - Carita Liljendahl

Usch, det lät inte trevligt!
Alla dagar går inte "som på Strömsö"... det finns dagar då man önskar att man stannat hemma, legat kvar under täcket. Men under de dåliga dagarna brukar jag försöka tänka att det måste vända och bli bättre följande dag.
Kram!

Svar: Nå jaa, hela veckan har ju varit regnig och jag krasslig med magen, men alltid blir det ju bättre i nåt skede
Camilla

#2 - Carita Liljendahl

Jo, det blir det!