September är här

Höst, och har tänkt tillbaka på sommaren som gick så snabbt igen. På alla fina stunder, har träffat min kära syster  t om 2 ggr denna sommar, de är rekord, vi ses annars så sällan. Men båda gångerna badade vi bastu och hade det mysigt. Andra träffen med systern var på deras sommarställe på Pellinge, jag fick då igen uppleva hur det är med husvagnsliv, och skäriliv, njöt njöt njöt!!! Sedan var jag ju också med barnen, träffade enskilt de äldsta, och sen var de sommarens höjdpunkt KRYSSNINGEN med äldsta dottern. Jaa, och inte att förglömma, väninnan tog ju mig med på sommarteater i början av Augusti, det var också fint, det som jag så gärna ville, gå och se på pjäsen för denna sommar, tack vare henne, fick jag chansen till det! Så summa summarum inte så dålig sommar alls!!
 
 
Solnedgången när jag var i Pellinge, otroligt vackert!!
#1 - Lars Gustafsson

Verkligen vackert. Vilken vy

Svar: Tack :)
Camilla

#2 - Carita Liljendahl

Då hade du en fin sommar - kul att ha alla minnen att blicka tillbaka på!

Svar: Sommaren hade ju sina fina stunder nog :)
Camilla