Sjukdomskänslor

Tisdag och jobbdag, efter en natt med jobbiga drömmar orkade jag ändå underligt bra stiga opp när mobilväckningen väckte mig lite över 6. Men sen på jobbet mådde jag inget vidare, morgonkaffet smakades inte, tröttheten och irritationen tog över min arbetsdag och -ro. Efter jobbet skulle jag bli kvar i stan och träffa dottern, vi skulle gå på cafe´, före det åt jag lunch på Församlingshemmet, men efteråt blev jag väldigt trött och orkade knappt nåt, men gick i en affär och tittade och väntade på att min dotter skulle sluta från skolan. Jag tog bara en kaffe på cafeet och orkade knappt stiga upp från stolen när vi skulle gå vidare. Jag orkade inte köpa allt jag skulle utan ville fort hem. Väl hemma kastade jag mig i sängen så trött och matt, men sömn fick jag ändå inte, utan började bara frysa och mådde väldigt konstigt. Få se hur jag känner mig imorgon, skulle verkligen inte vilja ha nån influensa ihop med mig.
#1 - lars

Hoppas du inte blir förkyld

Svar: Som tur inte ännu iallafall!
Camilla