Augusti är här

Denna vecka har jag äntligen fått träffa min väninna, vi träffades på en terass nere vid åstranden på kvällen. Vi hade mysigt med god dryck och snaskade på Pommes Frites, varmt var det men som tur fanns det en skugg plats åt oss. Efter nån drink där förflyttades vi till en annan bar längre fram vid ån förrän vi sen for hemåt.
Jag har också haft besök av min nästäldsta dotter när hon skulle 2 tidiga mornar till bilskolan här i stan, och vi hade inte ännu "firat" hennes födelsedag hon hade för en tid sen redan. Så vi var på tisdagen och äta till Rax där det är buffe, med t ex pizza och glass tog vi till efterrätt, det var trevligt att vara tillsammans ut och äta. Nu är det onsdag och första Augusti och sen hon åkte tidigt iväg i morse har jag inte gjort något.. Bara haft hett och lidigt, hoppas denna värme snart börjar ge med sig, för jag mår inte bra av den alls.