Gåvor, gåvor........

Vilka underbara dagar det varit, att få märka att de finns ännu mänskor som tänker på mig och bryr om mig, även när jag känt mig som världens ensammaste och helt bortglömd! När min födelsedagsvecka började har jag fått en massa gratulationer både på FB och sms, Whatsapp... Gåvor har jag fått i massor, blir så rörd, kan inte tro att det är sant!! Att bli så uppvaktad, det började ju redan på veckoslutet, berättade ju vad jag fick av mina små älsklingar, på måndag kom min moster med en stor presentkorg som innehöll bl a kaffe, glögg, pepparkakor, russin, choklad... Och ett kuvert med pengar!
Så gulligt och omtänksamt av henne att komma ihåg mig.
På tisdagen hade jag träff med min väninna, vi tänkte luncha på vår favorit restaurang Bistro Sinne i Konstfabriken, genast efter mitt jobb kom hon med bilen efter mig, där skålade vi med skumvin först vi avnjöt deras Julbuffe, sedan tog vi Sik, och till efterrätt en gudomligt god ostkaka....
Av vännen fick jag en underbar bukett blommor, hon betalade även min mat på restaurangen, SÅ GULLIGT!!!
Idag onsdag kom det en härlig ÖVERRASKNING i posten! Ett kuvert; med presentkort till S-kedjan, och Veikkaus skrap-julkalender, HÄRLIGT, det var igen av en vän som flyttat från stan som på detta sättet ville komma ihåg mig på min 50-årsdag. SÅ TACKSAM!!!!!
 
 
Korgen jag fick av moster
 
 
Den vackra buketten
 
 
Detta härliga kom i posten