Mår inte bra

Har funderat på mitt liv och kommit fram till att jag är deprimerad och mår inte alls bra, livslusten finns inte, jag mår bäst här hemma för mig själv har jag märkt. Men jobbet håller mig ändå på benen och igång och får mig vaken på morgon i god tid. Går även i några grupper med bara kvinnor, det gör mig gott, att få prata och även höra om andras liv och problem, det gör att de egna problemen känns så mycket mindre. Denna vecka har varit mycket kall, och det fortsätter nästa vecka, det goda med det kalla är att det är soligt och klart väder, solen värmer redan. Det får mig att tänka och längta till våren...! Inte för att det skulle ändra på nåt i mitt liv.
Det roliga jag nu väntar på är Kvinnoweekenden i Pellinge som är nästa veckoslut, där skall jag njuta av lugnet, god mat och mycket sång.