Ett Juli veckoslut

På fredag kom 2 barn till mig, vi gjorde det vi brukade, åt och badade bastu. På lördagen kom min nästa äldsta dotter också, men bara på besök, hon skulle senare träffa några vänner. Vi köpte ärter och jordgubbar av försäljaren ytterom butiken här, men de var inte så värst goda, så vi lagade på söndagen på ett kakbotten med vaniljsås resten av jordgubbarna, det blev smaskens. De åkte sedan tidigare hem på söndagen än vanligtvis.
Träffade en kompis sedan på e.m. på en bar här nära.
Nu är det redan onsdag och veckan går fort, fastän jag inget extra gör, har läst ut en bok, lånat nya också, igår kväll tittade jag sen på en film, som inte var något vidare. Skulle imorgon cykla till moster på kaffe när hon har födelsedag, men får lägga det på is, eftersom bakhjulet läcker på cykeln. Väldigt synd, ser moster kanske en gång per år bara.
 
 
Tårtan vi lagade jag och min son