Veckan som gått

Det har varit jobb måndag, tisdag och torsdag, på onsdagen åkte jag efter mina små älsklingar och vi tog en tur till stan, böt ut för små kläder, gick i några affärer och sen tog vi glass nere vid ån före jag skjussade dem till deras pappas jobb, vi hade en trevlig dag tillsammans. På fredagen var det igen bastu och hemmakväll, på dagen hade vi med min grupp träff på Kokonudden, vi åt croissanter, bär och jag hade kaffe med i termosen, det var superfint väder så vi njöt riktigt där, trevligt!
Igår lördag träffade jag en kompis på baren, vi hade intressanta diskussioner och sedan bjöd han mig ännu på mat på restaurangen bredvid, förrän han tog taxi hemåt. Tacksam för den vänskapen!!
Denna söndag har jag vilat och läst ut en bok. Väntar nu på att en ny vecka skall börja igen.
 
 
På Kokonudden hade en av vännerna med en sådan här sötnos
 
 
Kokonudden