Igen fredag

Tycker nog det är fredag nästan jämt, ingen dag jag precis väntar till, förutom att jag då har min bastutur, det gillar jag ju, men annars är fredagen trist...! Har idag denna soliga vårdag varit till Kvinnogruppen, det känns så skönt att få prata ut där om sina bekymmer och känna det stöd man får där, när man inte är ensam om sina bekymmer.
Annars, enda planen jag har för detta veckoslut är då att fara till min kära mamma imorgon. Där är bra att vara, känner mig välkommen där, både av henne och hennes husdjur. Alltid får jag god hemlagad mat där och kaffe på, och förståss en pratstund, som jag saknar eftersom jag bor ensam och inte har så mycket umgänge på dagarna, ännu sämre är det nu när jag varit bort från jobbet pga min sjuka höft, sprutan jag fick på onsdagen av läkaren har inte ännu hjälpt något, går ännu och haltar jättemycket.