Mars snart slut

Våren borde vara här, det känns de dagar solen riktigt värmer, men mornarna har varit ännu kalla så då är det inte så värst vårigt.
Har idag varit åtminstone 3 timmar på hvc, först besök till hälsovårdare, sen läkare och sen ännu till Röntgen, blir helt slut av dessa återkommande besök där, först av att få gå med ont i ben och höft, sen väntan och åter väntan...! Nu fick jag inte många dagar mera sjukledigt, jag är så arg för när jag inte kan ta mig till jobbet på annat sätt än med buss, även då blir jag att gå, läkaren sa bara att jag inte kan få mera sjukledigt eftersom det är en långvarig "krämpa" jag har, och enligt henne, borde jag ta bilen till jobbet..... HAH... vilken jävla bil???
Är så irriterad på att ha så här ont, vill ju till jobbet och kunna gå vart jag vill utan den eländiga smärtan jämt!!! Imorgon måste jag ringa till Fysioterapin för att få tid dit, inte för att jag kan förstå hur det kan hjälpa mig, för felet jag har i höften är medfött....