Mycket har hänt

Idag är det redan 8.11, dagarna går med en rasande fart, känns otroligt, som om man inte ibland riktigt hinner med heller...!
Denna vecka har jag besökt sjukhuset för att prata med kirurgen om min ev. operation för ny höftled, var även då till röntgen och allt gick bra, blev satt i operationskö, var säker att jag får vänta flera månader, men se och häpna! Kallelsen till operation kom på onsdagen denna vecka, redan!!! Tråkigt att tidpunkten blev fånig, just en vecka före jul ska jag då opereras, så det blir väl ingen ordentlig jul för mig i år.
Har en massa ärenden att uträtta angående operationen och min hälsa nu före dagen D.
En annan härlig sak; Vill ju väldigt gärna på något sätt fira min 50-årsdag som även är i December, och tänkte fråga min syster om vi skall gå ut och äta och på det viset fira min födelsedag, hon tyckte det verkade okej plan, men samma kväll kom hon på ide´n att vi åker på en Minikryssning med Viking Line, visst, kryssningar är ju härliga, men alla båtar åker åt Tallinn så man måste ha Pass, mitt har gått ut i fjol... Nytt är även dyrt, men det löser sig, nu är vår lilla resa bokad, är så glad när jag har nåt skoj att se framemot i detta höstmörker!!!!