Veckoslut

Igen är det då fredag, känns som det jämt är veckoslut, roligare skulle det ju kunna vara om man hade vänner att träffa då, och barnen förståss. Men barnen kommer nästa veckoslut, inkommande är det Farsdag på söndag så de är såklart då hemma och firar pappa sin. Jag kom även ihåg min pappa med ett Farsdagskort i år.
Idag har jag gjort en massa, genast 9 på morgonen var jag redan på Hvc på labben och tog blodprov, sedan till Röntgen och röntga munnen. Eftersom jag var nära Mc Donalds gick jag dit och tog en hamburgermåltid efteråt, sen tog jag bussen ner till stan, skulle ta Passfoto, efter det gick jag till ett Varuhus och handlade lite grejer och mat till veckoslutet. Sedan tog jag bussen hem, då hade redan halva dagen gått.
Nu har jag badat och skall snart laga mat åt mig, och bara njuta av fredagen.